لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کنایه عجیب هواداران استقلال به زیدان آسیا!

  • کد خبر: ۸۷۷۲۱
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
  • ۱
کنایه عجیب هواداران استقلال به زیدان آسیا!
هواداران تیم استقلال با محروم شدن مربی نساجی برای بازیکن پیشین خود کری خواندند!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران به دلیل اعتراض‌های شدید در بازی با گل‌گهر سیرجان ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

رفتارهای الهامی کنار خط به جدی زننده بود که گل‌گهری‌ها اعتقاد داشتند با وجود اینکه سرمربی نساجی کاری به آنها نداشت اما در تمرکز گل‌گهر تاثیرگذار بود. الهامی با توجه به سابقه‌ای که داشت این بار با محرومیت سنگین روبرو شد.

این مربی سال گذشته پس از جدایی محمود فکری از استقلال یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم شد و حتی به باشگاه استقلال رفت و مذاکراتی انجام داد. در همین راستا، مجتبی جباری که دستیار اول الهامی معرفی شده بود او را گزینه مناسبی برای استقلال معرفی کرد و ضمن کنایه به فرهاد مجیدی گفته بود سرمربی استقلال نباید مجازی انتخاب شود.

با اتفاقاتی که برای الهامی افتاد هواداران استقلال به مجتبی جباری که روزگاری به زیدان ملقب بود کنایه زدند و گفتند چطور مربی‌ای که اخلاق ندارد می‌توانست گزینه مناسبی برای استقلال باشد؟

هواداران همچنین به جباری توصیه کردند که محبوبیت خود را بی‌دلیل با جبهه گرفتن علیه مجیدی از دست ندهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نام صابر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
0
هواداران زیدان رو بیشتر قبول دارن تا فرهاد نگوید فرهاد همون فرهاده بارها بارها به استقلال ضربه زد ودست در حنا گذاشت وتیم رو ازگر فتن جام وستاره ناکام گذاشت
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->